Tema: Re: Erkes
Autorius: ALORA
Data: 2011-06-15 14:56:33
girdėjau pletkus, kad šylant klimatui išsiplėtė erkių arealas (Vokietijoj dar pvz., nuo pesticidų ar kitokių durmanų išnyko kažkokia
širšių rūšis, kuri erkėmis mito). Tei va, erkių zaraznumo procentas išliko toks pats, bet kadangi jų yra labai daug daugiau, tai ir
atskirų zaraznų individų yra daugiau. Visgi, pagal idėją turėtų būt daugiau yra nezaraznų... Kokį poveikį tai gali turėti
statistikai, mano humanitarinės pakraipos makaulė neišneša :)

O kad visada buvo, tai tikrai