Tema: Re: Del raumenu isitempimo
Autorius: ArunasM
Data: 2011-05-21 00:25:40
esu girdejes, kad diklofenako ampule kaip biski nescia...

angliskai daug tikrai rasi, kaip low back pain. praeis ir taip ir pasirodys
kad mydocalm su olfenu pagyde :)
koki 70% skausmo priezasciu yra uzdegimai, susije su raumenu patempimu, gal
net mikrotrukimais ir panasiai.

kad jau nesiplest labai ir nesilazdavot - angliskai tai vadinasi low back
pain. informacijos yra labai daug, kadangi tai labiausiai paplitusi
pasaulyje skausmo problema.

gydymas fainas, nes pirmas zingsnis yra paracetamolis, bet jis
praleidziamas, nes normali doze paracetamolio tokiu atveju yra keli gramai
per para, ko nelabai kas rizikuoja del galimo kepenu funkciju sutrikimo.

sekantis zingsnis yra nesteroidiniai vaistai nuo uzdegimo (NVNU), tame tarpe
ir menetasis diclofenakas, bet tikrai yra geresniu.

trecias, ar ten koks ketvirtas zingsnis yra miorelaksantai, tipo
mydocalm'as, tokiu atveju yra mazai naudingi, t.y. moksline verte mazai
irodyta, kaip ir B grupes vitaminai. Sako, kad geriau neleist tam pinigu.

ir aisku visa tai puikiai dera su fizioterapija, beigi trumpu gulejimo
rezimu beigi lengva mankstele.

tepalai ir pleistrai irgi... na, palikim ta klausima patiems zmonems sprest
ir kur savo pinigus leist...