Tema: Re: irzlumas metant rukyt
Autorius: Marius Staniulis
Data: 2011-05-11 11:56:52
buvau metęs su ta knyga. po pusmečio vėl traukiau.
paskui vėl ją ėmiau. bet perskaitęs kokį ketvirtuką suvokiau, kad tai
savihipnozės knyga. supykau ant jos ir išmečiau. dar po dviejų sav.
mečiau rūkyti ir nerūkau iki šiol - šiuo metu apie pusantrų metų.

maždaug po dviejų savaičių prasidėjo ne irzlumo, o nekontroliuojamo
pykčio protrūkiai. visiem, kas mane matė buvo smagu, o keliems liūdna.
darbe tą laiką prisimena, kaip - "laikas, kai pas Marių į kabinetą
užeiti negalima".

tai trunka kelias savaites, nesiparink - susitaiyk.