Tema: Re: dantų skalavimo skystis - kaip?
Autorius: Resolut
Data: 2011-05-01 18:34:06
Nepatikesi, varciau rankose is usa atvezta dantu balinimo skysti.
Parduodamas PC ir vaistinese.
Sudetyje yra fosforo rugsties. Matyt, veiksmingai balina :)
Bet zmogus klausia apie skalavimo skyscius.
Ju pagrindine paskirtis- dezinfekuoti, suminkstinti apnasas, sumazint
galimybe apnasoms kristalizuotis, isotint dantu emali fluoru.  Sensodyne dar
ir nujautrina.Be abejo , burnos dezodoravimas ne paskutineje vietoje.

p.s. apie dantu balinma esu prastos nuomones.Gerai butu, jei baliklis veiktu
tik pigmentus. Deja.