Tema: Re: operacija
Autorius: MaRiUs
Data: 2011-04-20 23:33:44
jei buciau neuzsilenkes per tvarstyma tai butu paleide sekancia diena,
kadangi gausiai alpau tik atsistojes (bbzn nuo ko) tai palaike diena
dar. kadangi klinikose kaune turejo SUPERINI vandens takeli (tipo
baseinas su stiklu sone, kuriam darai pratimus o gydytijas pakoreguoja
jei kas ne taip tai pasirinkau kauno klinikas reabilitacijai, nors
vienok gal geriau kai viskas vietoj ir nereik vazinet bei vaiksciot su
rastu vietoj vienos kojos :)))) t.y. kokioj sanatorijoj su
apgyvendinimu.... o elektrostimuliacija sutraukinejancia keturgalvi
raumeni berods galima jau sekancia diena pasijungt.... ten netgi ir
nusipirkt ta aparaciuka galima, dydzio kaip mobilke ir su baterijom
veikia.....

--
MaRiUs

Kaunas