Tema: Re: Klausimas del akiniu
Autorius: Uu
Data: 2011-04-14 17:06:11
Na sutinku, kad jei imsi "vienadienes" linzes ir jas pabranginsi 50 Lt -
bus negerai.

Bet pvz. kokias 3-ims mėnesiams skirtas linzes jau galima ir pabrangint
kokiais 50 Lt - žiūrėk vasaros sezonui ir užtektų. Aš pvz. visai
susigundyčiau.

Matyt yra kažkokių techninių kliūčių, kad dar nėra prekyboje :)