Tema: Re: Kimštinis kamuolys, liemenė ir kt. sunkumai
Autorius: Tomas D.
Data: 2011-04-10 16:38:26
72Lt tai dar dar... Man buvo kile ideju shuoliui gerint pasidaryt dirza
specialu. Imi sena stora dirza, ant jo kabini plonesni taip, kad liktu
kilpos ir per tas kilpas susuki agromnus varztus :) Bet taip ir liko ideja,
o tai po ranka odiniu sh dirzu neturejau, o pirkt ant greito second-hand'e
neradau.