Tema: Re: Maisto papuildai
Autorius: ArunasM
Data: 2011-04-10 08:37:35
atvejis atvejui nelygus, kiekviena medziaga turbut kazka daro organizme,
tiek gero tiek blogo... maisto papildai yra gerai, kai ko nors organizme
truksta ir neimanoma pasiekt per maista/ora/vandeni, bet esme visu
platintoju - stebuklai per x dienu, menesiu, savaiciu - jokiais irodymais
nepagristi, ir dazniausia lieka tik pinigeliu isleidimas, ypac rimtos ligos
fone...

konkretus xui suj chiaj papildai dar neaisku is viso, kas ten yra tokio...
bent jei jau yra vitamino d3, tai gal ner taip blogai, nes jo visiems
praktiskai truksta :)