Tema: Re: Privacios gydymo istaigos
Autorius: locked
Data: 2011-03-16 14:07:39
naujausi puslapiai tai kaip ir visi kol neperskaitei, ar tikrai tinka cia
tas pavadinimas?

nu zodziu. kai edam tai lekstes dugne skyles nedarom kad nuo apacios pradet
est, kai reikia kazkokia kruva daiktu pernest tai is apacios lygtais irgi
dauguma nepradedam traukt ir nest.

nzn nzn mano mastymo siuo klausimu nepakeite defaultiniai softo nustatymai
vos instalinus, iskart pasidariau kaip reikia

"shimtas kinieciu" <tehdrama@gramar.nazi> wrote in message
o tai knygas nuo galo skaitai? nes naujausi puslapei tai paskutinei ;)