Tema: Re: skauda kojos keli.
Autorius: audrius
Data: 2011-03-13 20:35:44
sakyciau kryzminis raistis patemptas ar iplyshes, del pavadinimo galiu klyst, bet tikriausiai tas, kur is karto po girnele
profilaktiskai reiktu: nesokineti, o ypac nenusileidineti ant 1 kojos, nedaryti pilnu pritupimu, kas vakara visas keleno "duobutes" pamasazuoti ir atpalaiduoti, taip pat delnu per pakinklius ir galine keleno puse papleksnot