Tema: Re: Kur ištaisyti nosį ir kas už tai užmokės?
Autorius: robertas9 <robertas 9 @eta gmail .com>
Data: 2011-02-25 13:30:54
O cia mane irgi domina. Kai laksciau del uzgulusios nosies priepuoliu, tai
nustate, kad pertvara pakrypus ir reiks tiesint. Pasakojo, kad pilna narkoze
ir savaite ligoninej, bet nieko nepasakojo apie plastika? Kodel tau to reik?
Ar nosis pati kreiva ar kaip?

"zZz"  wrote in message news:ik7nrk$9nk$1@trimpas.omnitel.net...

Taigis, pribrendo reikalas ištaisyti nosį. LOR'as sakė, jog reikia pertvarą
tiesint, o kadangi kreiva - tai dar ir plastikos ;/ Kaip suprantu, galima
abi operacijas apjungt? Rekomendacijos? Ir kas už tai sumokės? Plastika,
kaip suprantu, mano piniginės reikalas bus. O kaip su pertvara? Apmoka
ligonių kasos ir/ar sveikatos draudimas (ar abu kartu)?

Gelp!