Tema: Re: MC Donalds
Autorius: ozzy
Data: 2011-02-22 12:29:54
Visu pirma ar mu isvis galima vadinti pienu?

Antra kuo uzgeri? Surugusiu vandeniu gal sveikuoli? Dauguma buteliuku
vandens kokybe yra prastesne nei is ciaupo. Ar tikrinai savo vandeni is
ciaupo nuo kalkiu?
Gal sultis tada geri is pokeliu? Kiek ten sulciu ir kiek konservantu?
Spaudi naturalias sultis? As spaudziu. Ar tikrinai pvz nuo nitritu bei
nitratu. Ismeginau daug prekybos tasku, visur nitratu kiekis
maximaliai imanomas kenksmingas.

Gal sultim is havaju is vinotekos po 50lt uz litra...

Tai dar karta klausiu ka geri ir valgai sveikuoli?

As turbut koksai nesveikas kad lietuviskus kotletus ar cepelinus irgi su
pienu arba kefyru uzgeriu, gyvas, nevemiu, temperatura nekyla.