Tema: Re: sausa oda?
Autorius: [mikro]
Data: 2011-02-18 19:59:03
p.s. lupu oda tai kartais taip atsiserpetoja kad lupasi praktiskai ... tai
isvis nervina nesveikai.

"[mikro]"  wrote in message news:ijmbj1$228$1@trimpas.omnitel.net...

klausyk, parasyk koki ten krema naudoji?
gal nemegines tai ismeginsiu:)

"Ruta"  wrote in message news:ijmb39$1fb$1@trimpas.omnitel.net...

Am 18.02.2011 17:53, schrieb [mikro]:
> sveiki
>
> turiu problema, kuri jau mane uzkniso iki nebegalejimo:)
> visada, jau net neisivaizduoju kiek metu, bet saltuoju metu skirsta
> lupos bei ranku virsutine puse (biologiskai nezinau kaip cia vadinas, nu
> supratot speju:)
> ismeginau visokius kremus, rankoms, tepalus is vaistiniu, visus imanomus
> lupu balzamus - sudas, jokio tolko,kaip skirdo, taip ir skirsta, bei
> nuolatos lupos bei ranku virsutine puse - raudonos, ir isvaizda nekokia...
> praejus salciams lyg ir viskas susitvarko I vietas ir problemos kaip ir
> [...]

MAn taip baisiai nėra, bet principiniai problema žinoma. Vienintelė
priemonė - _riebūs_kremai, jokiu būdu ne ten visokie drėkinantys! Ir
lūpų stengtis nelaižyti, ypač lauke. O drėkint odą iš vidaus, t.y.,
nepamiršti atsigerti :)

Koks konkrečiai kremas tinka, reikia tiesiog prisirinkti bandant. Aš
asmeniškai rankom naudoju tokį gana paprastą, bet su glicerinu. Man jis
gana nemalonus, kol tepuosi (toks tirštas ir truputį jausmas lyg taukais
teptum), bet vienintelis, kurio efektą tikrai pastebiu.

Jeigu čia ta vadinama "šalčio alergija", tai realiai gali tik
susitaikyti su situacija...