Tema: Re: kosmo diskai
Autorius: George
Data: 2011-01-05 11:13:16
Pardavineja turguj po 90 lt. Teko apziureti, tai maiselio ir paties
prietaiso medziaga, ciupinejant, skiriasi pigiojo nenaudai.. Buvau palikes
namie molekulini kokybes analizatoriu, tai daugiau argumentu ner  - tik
emocijos. Taip pat komplekte nera pratimu knygeles ir prietaiso aprasymo
bukletuko. Paklausus kodel ant tiek pigiau, vietoj atsakymo gavau klausima i
klausima : taigi zinai kiek tie prekybininkai parduotuveje uzsideda ir kiek
kainuoja parduoduve islaikyti?
Nugaros skausmu priezastys yra labai individualus dalykas ir del to
reakcijos i Kosmodisko poveiki gali buti skirtingos. As zinau savo nugaros
problemas, naudoju Kosmodiska ir galiu pasakyti, kad as jauciu masazini
poveiki. Jis neleidzia raumenims sustingti ir isitempti, ko pasekoje
pradedamas spausti nervas ir pajuntamas skausmas. Neturiu iliuziju, kad
Kosmodiskas isspres problemas, kurios yra sprendziamos chirurginiu budu, bet
del jo raumenis atpalaiduojancio poveikio man siuo metu klausimu nekyla.
Idealiausia butu pries perkant pasiskolinti Kosmodiska, panesioti bent
savaite ir tada apsispresti, idant neismesti pinigu i bala.