Tema: Re: cypimas ausyse.
Autorius: Bastunas
Data: 2010-12-27 20:23:41
Cypia,bet daktarai sako, kad jei pradejo tai ir cyps. Kraujagysles uzkalkejo
gal spazmai uzspaude viskas cia su kraujotaka susije. Tik va daktaro kuris
aiskiai pasakytu, kad nedaryk to, o naudok ta neaptikau. Gal zino, gal mazai
sumokejau, gal nereikejo duoti. Kaip visada daviau ne tam. Taigi visada gera
kai randi tikru patareju ir profesionaliu daktaru: negaila pinigu, kad
pajustum tyla. Tik ne mirtina.

Citata:
Kiti dazniausiai pasitaikantys smegenu kraujotakos nepakankamumo simptomai,
kurie buna esant slanksteliniu arteriju susiaurejimams ar persilenkimams,
yra: galvos svaigimas, pusiausvyros sutrikimas, pykinimas, kartais net
vemimas, uzimas ar cypimas ausyse ar galvoje, mirgejimas ar net  aptemimas
akyse, dvejinimasis, galvos skausmas, ligoniams gali atrodyti, kad sukasi
kambarys. Tokiems zmonems daznai neteisingai nustatoma migrena, tada
gydymas, aisku, buna neefektyvus. Galvos skausmus panaikina smegenu
kraujotakos korekcija.
Profesorius P.Pauliukas