Tema: Re: Q: Patinimai po luziu
Autorius: AS
Data: 2010-12-03 22:12:41
"Virgis" <xxx@yyy.lt> wrote in message
news:idai64$bd5$1@trimpas.omnitel.net...
> Dekui, visa tai yra aisku. Tik gal yra koks lubrikantas, kad procesa
> paspartinti? Standartiniai tepaliukai alia nuo skausmo ar tinimo siuo
> atveju neveikia..

Liubrikantai, kiek mano issilavinimas ir supratimas leidzia suprasti,
naudojami kitiem dalykam. :-)
Jei labai reikia tepti, galima bandyti ir koki Fastum ar kazka panasaus.
Minetas Lioton gal labiau tam atvejui, jei labai jau norisi tepti. Tiesiog
jo veikimas keik kitoks. Siaip ar taip, esminiai faktoriai yra laikas ir
judejimas. Zodziu, nereikia tiketis, kad tinimas matomai sumazes po kokios
savaites tepimo, nes visas tas reikals normaliai trunka bent pusantru-pora
metu. Luzio vietoje beveik visada kaulas lieka kiek storesnis del antkaulio
reakcijos, o veliau ir kazkiek jis sukauleja. Rasti galima beveik visada,
jei nesiaip matosi, tai bent jau ieskant tikrai. O dar jei su kazkokiu
pasislinkimu sugijo, tuo labiau.