Tema: Re: Mirkchiojimas
Autorius: Ruta
Data: 2010-11-24 11:37:39
Am 24.11.2010 09:44, schrieb Kitoks:
> Sveiki,
>
> Pastebejau, kad vaikas (12 m) pastaruoju metu kazkaip pradejo zymiai
> dazniau mirkseti..Pradzioje galvojau kad atsitiktinumas (gal akys
> pavargo nuo kompo), bet dabar tai jau tesiasi pora menesiu..Kur reiketu
> kreiptis? Neurologa koki ar kur?

Pirmiausia, visgi, kreiptis į akių gydytoją. Didelis šansas, kad tiesiog
išsausėjęs akies obuolys (nu aš čia ne moksliškai parašiau, bet esmė
tokia). Pirma pagalba - atkreipk dėmesį, ar vaikas pakankamai geria.
"Dirbtinių ašarų" tokiam į paauglystę žengiančiam vaikui be gydytojo OK
nesiimčiau vartoti, nors tikriausiai nieko blogo jos ir nepadarytų.