Tema: Re: Magnetinis rezonansas profilaktiskai?
Autorius: Sabotage
Data: 2010-12-01 15:00:28
Turiu panasia situacija jau 1.5 metu

Viskas prasidejo greiciausiai nuo streso ar pervargimo. Buvo priepuolies kai
baisiai skaudejo skrandzio duobute, krutine, sunku ikvept buvo.

Per metus 4 kartus rijau zarna, rodo kad paraudusi stemple, neuzsidaro
voztuvas, refliuksas ir pan. Teko ilgainiui sureguliuoti mityba (po nedaug
ir mazai), beveik atsisakyti alkoholio ir t.t. O daugiau paciam reikia
atsirinkti kas tau tinka ir kas ne. Ta bjauria liga yra ne taip paprasta
ishsigydyti