Tema: Re: Magnetinis rezonansas profilaktiskai?
Autorius: trans
Data: 2010-11-19 16:41:41
pagal ta ka aprasei tau nieko nera, teisingiau klasikine nudienos liga del
siuolaikinio gyvenimo. Jeigu sakai yra tulzies refliuksas reiskia tulzis
patenka i skrandi ir grauzia skrandzio sieneles. Tai ne mechanine problema
nes "voztuva" ir tulzies issiskyrima kontroliuoja virskinimo sistemos
kompas. Vienintelis kelias streso mazinimas, ir teisingas maistas. Visu
pirma atsisakyk arba ribok riebu maista (geltonas suris, sokoladas) nes tai
skatina tulzies issiskyrima, toliau visokiu kecupu, actu ir t.t. visko kas
erzina ir grauzia skrandi.Toliau galbut naudoji pastoviai kazkokius vaistus,
gali but kad jie tyliai ir sukelia virskinimo sutrikimus, nes dauguma vaistu
taip ir daro :) Bent mano atveju buvo labai panasios problemos ir niekaip
negalejau ju sumazint iki priimtino lygio kol nustojau gert tam tikrus
papildus sanariams. Del helicobacterio sunku ka ir patart, pas mane buvo
stipri reakcija tai isnaikinau pries gerus 10metu, pagerejima pajutau tik po
2metu, tada konkreciai man durdavo skrandzio dugna po kairiu apatiniu
sonkauliu, nuo to laiko nebe. Manau ir psichologiskai ramiau kad sis
faktorius eliminuotas. Po to tik nesilaizyk i kaire ir i desine ir negerk is
bendru buteliu :) bent pas mane bakterija neatsinaujino