Tema: Re: skiepai nuo gripo - ka manote?
Autorius: Ruta
Data: 2010-11-15 18:20:45
Am 15.11.2010 16:52, schrieb keptuve:

> gripo vakcija siulancios daktares argumentas toks: nors mutuoja virusas,
> skiepas bent jau apsaugos nuo specialiai farmacininku sukurto gripo (ala
> kiauliu, pauksciu ir t.t.).

Kas čia per argumentas?! Nes nuo "kiaulių gripo" yra atskiras, specialus
skiepas, jeigu ką, ir jau tuo tai tikrai neskiepyčiau. Bet tai kokiu
skiepu ji tada taip siūlo skiepytis - paprastu gripo ar nuo "kiaulių"
gripo - čia ne tas pats.

Šiaip pasvarstymui dar mano akyse yra svarbus faktorius, ar, vaikui
susirgus, yra galimybių jam leisti normaliai "išsisirgti" namuose.
"Išsisirgti" reiškia ne tik neleisti į darželį, kol yra temperatūros,
bet ir dar kokias 2-3 dienas, o dal net ir visą savaitę, po to, arba gal
ir kelias dienas, kai vaikas kaip ir rimtai neserga, o tiesiog prastai
jaučiasi. Nes jeigu pasigilinus, tai visi tie siaubai, kuriais gąsdinama
siekiant skiepyti, labai didele dalimi yra sukeliami ne pačios ligos, o
jos komplikacijų, kurios vėlgi didele dalimi kyla dėl neturimų galimybių
"atsitraukti" ir "pailsėti" nuo kasdieninio streso (o 2,5 metų vaikui
darželis - stresas, tegu ir ne vien neigiama prasme). Kaip ir tavo
minėtu atveju - plaučių uždegimas buvo komplikacija, o ne pirminė liga.