Tema: Re: skiepai nuo gripo - ka manote?
Autorius: keptuve
Data: 2010-11-15 17:52:11
aciu uz atsakyma. jus teisi - mano galva uzia nuo visiskai priestaringu
teiginiu. kaip ir kiekvienas zmogus, noriu padet savo vaikams, o ne
pakenkti..

maniskiai nera daznai sergantys, nebent mazius tai sloga, tai kosuli
pasigauna. tiesa, pernai buvom bacila kazkokia Pneumonia ar kazkaip pan.
pasigave, del ko apturejom plauciu uzdegima ir atgulem ligoninen (beje nuo
sios bacilos irgi aktyviai siulo skiepytis). Per vasara lyg pavyko
sustipreti, kraujo rezultatai geri, tai dabar ir lauzau galva, ar badyt
vaikus, ar tiketis, kad gripas nepaciups...:(

gripo vakcija siulancios daktares argumentas toks: nors mutuoja virusas,
skiepas bent jau apsaugos nuo specialiai farmacininku sukurto gripo (ala
kiauliu, pauksciu ir t.t.).