Tema: Re: Surakino spranda
Autorius: ALORA
Data: 2010-11-04 00:01:29
ačiū, šitie duomenys mano duona kasdieninė ir aš galėčiau pateikti dar
baisesnių :)

"Pusinė eliminacija" beje yra "eliminacijos pusperiodis" (half-life), o tas
pirmasis variantas vertėjų išgalvotas. Antra, jeigu pusė veikliosios
medžiagos pasišalino iš organizmo, tai dar nebūtinai reiškia, kad perpus
sumažėjo vaisto poveikis, tad šitie duomenys nebūtinai atvers kelią žmogui į
pažinimą, tad jų surašymas neturi prasmės. Trečia, normaliam žmogui
prieinamuose vaisto aprašuose (pakuotės lapelyje) skyriaus farmakokinetika
nėra. Ketvirta, klausimas buvo visai ne toks ir jį uždaviau ne aš