Tema: Re: Surakino spranda
Autorius: Resolut
Data: 2010-11-03 14:49:59
Uzpuola eile metu mane radikulitas. "Panskaja bolezn" tskant.
Taigi, praktikos su tepalais turiu daugiau nei pakankamai.
Galiu nuosirdziai pasakyti- panasus efektas gaunasi tepant sviestu ar
margarinu. Tiksliau, efekto realaus nera.
Man  kokteilis nr 1 yra Diclofenac raumenin 75MG/3ML N5 ir Milgamma N 2ml N5
taip pat raumenin. Po pirmo seanso gryzta noras gyventi. Po 3
dienu -sveikas.
Tabletemis nemegstu del mazo naudingumo koeficiento ir del to kad
nesteroidiniai priesuzdegiminiai skrandi labiau eda.