Tema: Re: Kr. spaudimas
Autorius: -Lameris-
Data: 2010-10-27 14:34:37
Nesąmonė kažkokia su ta kava. Vakar vienos moteriškės gimtadienį taip
simboliškai šventėm, išgėriau trys viename puodelį, užmigau tik po 6 ryto,
atsibudau 10.30. Reikia daryti išvadas. Kažkaip negaliu nurimti ir vartausi
lovoje. Tik ryte jau apsiraminau ir užmigau. Visa laimė, kad į jokius darbus
nereikia, o tai būtų ragas darbe per naktį nemiegojus.