Tema: Re: Kr. spaudimas
Autorius: nw
Data: 2010-10-23 00:12:22
jo, man ir pigiai. Rimtai. O rimciau, tai gyvenimo budas smarkiai diktuoja
fiziologine chemija. Gal tamstos gyvenime adrenalino mazokai, kazkoki
uzsiemima pagal pomegius susirask. Sako mokslininkai ir sodininkai gyvena
ilgai, nes rezultatu ilgai laukti reikia ;) Ne per giliai iklimpai
kasdienybes vezese?