Tema: Re: Kas "gyvena" plau�iuose?
Autorius: Bone Daddy
Data: 2010-10-13 23:14:57
neišsivalo, jei būna taip vadinamas "sausas kosulys", kai kosti-perdi, o
nieko neišeina.
 Tam ir reikia naudot vaistus "nuo sauso kosulio", suminkštinančius,
praskiedžiančius
   Bronchai ir tracheja, tai ne plasmasiniai lygūs vamzdeliai, juose
visokios klostės, raukšlės, kuriose ir užsilieka uždegimo produkcija,
neestetiškai kalbant - pūliai. Susidaro tokie gumuliukai, kuriem išvaryt
reikia gero spaudimo.
 Na, ir dar klausimas dėl rūkymo..