Tema: Re: Kas "gyvena" plaučiuose?
Autorius: jd
Data: 2010-10-13 19:55:49
matyt ne visiems tos inhaliacijos ar vaistai padeda - man niekada nepadejo
(man vaistai tai kaip numireliui balzamas, o inhaliacijos tik tam momentui
padedavo, o po to kosulio priepolis) - visada turedavau pereiti prie
sekancio etapo - kosuli naikinu medumi (pastoviai, kai tik ant kosulio
ribos - letai burnoj tirpdau iki grauzt gerkle ima), nakciai liepziedziu
arbata su degtine ir kosuli slopinantys vaistai (siti kazkodel pagal
recepta), kad ishsimiegot.. po dvieju paru jau tik karts nuo karto
pakutendavo..