Tema: Re: Manualinė terapija
Autorius: ALORA
Data: 2010-10-05 12:50:34
padeda, bet kartais skauda ... Žodžiu, esu lankiusis pas vieną dzieduką, gal
4 mėn. - vaje kaaaaip skaudėjo :) Po to dziedukas išnešė kudašių į užsienį
ir pradėjau lankytis pas vieną bobikę - praktiškai neskausminga buvo, o
poveikis toks pats. Iš viso gal kokius 8-9 mėn. lankiausi ir tuo pačiu
dariau mankštas ir sportavau. Bet pas mane vienas slankstelis grasino
išlįsti lauk, po traumos. Mankštą tebedarau dabar, nugaros skausmai ir kojų
tirpimai nesikartojo, nors kažkaip specialiai nesisaugau. Todėl drįstu
teigti, kad tai visiškai pataisomas dalykas, bet nugaros raumenų stiprumą
palaikyti reikia. Kaip ir be traumos, beje :)

Asiprašau už dzidukus ir bobikės, bet tai buvo prieš 12 metų, atsimenu tik
vardus - Aleksandras ir Vilma. O gal Aleksandrovas... Vienžo, statistika ne
mano stiprybė :)