Tema: Re: del protiniu dantu pasalinimo vilniuj
Autorius: gopas
Data: 2010-09-13 14:17:21
salino man. zalgirio ligoninej. laukiau rodos apie 2 menesius operacijos,
bet neskaudejo, tai kaip ir ne problema buvo.
atsiguliau 1dieni is ryto, visa diena pragulejau veltui. norejo operuot
isvis tik 3dieni, bet nuejus pas gydytoja, pasake
kad operuos greiciausiai 2dieni. 2dieni apie piet isoperavo. 5dieni apie
piet paleido namo. kelis kart nuejau i poliklinika
pasikeist setonu (tvarsciu).

rove visus keturis, su pilna narkoze. po operacijos isvis neskaudejo ne
karto. vienzo, praejo viskas labai gerai:) moketi
uz nieka nereikejo.