Tema: Re: del protiniu dantu pasalinimo vilniuj
Autorius: Saulius
Data: 2010-09-14 14:48:06
Gal kas galit paaiskinti kodel is valstybes gauti pinigai maziau vertingi
negu kad privaciai? Kodel jei moki pats, tada atliekama nedelsiant, o jei
ligoniu kasos, tada reikia laukti kazkiek menesiu? Reiskia jei tau jokio
realaus pavojaus sveikatai negresia, bet esi turtingas ir nori kazkokios
proceduros nedelsiant, tai pats susimoki ir turi prioriteta pries ta, kuriam
procedura yra svarbesne, bet kuris neisgali pats uzsimoket..