Tema: Re: Kas man negerai
Autorius: Ruta
Data: 2010-09-02 13:03:36
Am 02.09.2010 11:43, schrieb Vyras:

> O tai cia kas ?
> nes su zmona sex buna retokai, bet kai buna tai viskas norm....
> man gal ir dazniau reiketu, bet jai ne....
> Na o i kaire kazkaip nera laiko vaiksciot....
> Gal cia su tuo susije ?

Ne, nesusiję. Tiesiog nuo tam tikro amžiaus keičiasi žmogaus hormoninų
pusiausvyra. Moterims ryškiau (nes moters gyvenimo cikliškumas yra
ryškiau išreikštas), vyrams mažiau ryškiai (ir kadangi nėra tokio
reiškinio, kaip menstruacijos, kurių dingimą kiekviena moteris labai
aiškiai ir vienareikšmiškai pastebi, tai ne taip pačiam aiškiai, kas ir
kodėl).

> manau vistik, kad cia man nuo alaus...nors bambaliu niekada negeriau, tik is
> bonkiu extra, ar dar koki sviesu...nors kartais buvo ir 7,30.

Tai čia labai lengva patikrinti. Negerk kokias 2-3 savaites jokio
alkoholio. Jeigu reikalas pasitaisys, reiškia, tu teisus.