Tema: Re: Kas man negerai
Autorius: Vyras
Data: 2010-09-02 12:43:32
Tai koki cia prv. tyryma reikia pasidaryt ?
nes bendras kraujo sake tipo normalus.
Dariau uz pinigus CRB, tai rodo 18, o turi buti max. iki 5. Bet daktaras
sake cia tipo del tiek  p**ui...  man kazkaip neramu biski... o pazystamu
daktaru neturiu, nes koki ~20metu aplamai jokiom ligom nesirgau ir niekur po
jokias poliklinikas nevaiksciojau...
Dariau dar holesterolio, tai ten biski tipo daugiau virs normos to blogojo
yra, bet tai irgi sake kaip ir p**ui nes nedaug... man priklausantis
daktaras liepe vistienos skuru nevalgyt... :-)   nors ir taip
nevalgydavau...

O tai cia kas ?
nes su zmona sex buna retokai, bet kai buna tai viskas norm....
man gal ir dazniau reiketu, bet jai ne....
Na o i kaire kazkaip nera laiko vaiksciot....
Gal cia su tuo susije ?

Sirdies problemu turejau tik su ritmo sutrikimu del stresu darbe....

manau vistik, kad cia man nuo alaus...nors bambaliu niekada negeriau, tik is
bonkiu extra, ar dar koki sviesu...nors kartais buvo ir 7,30.