Tema: Re: GERL'as..
Autorius: NeSkeptikas
Data: 2009-02-12 16:46:30
Va del virsvorio - cia gali buti, bent jau man susije - kai tik priaugu
svorio, prasideda simptomai, numetu (dazniausiai tai padeda maitinimosi
rezimo sutvarkymas ir valgymas po nedaug) - pagereja. Nes, riebalai pradeda
spausti visus organus, tame tarpe ir skrandi, jei tas ziedo raumuo
nestiprus - ir neatlaiko spaudimo, rugstis patenka i sarmine stemple ir
"degina".
Tiesa - juokas juokais - bet negaliu nesiuoti kelniu, kuriu juosmuo
aptemptas ir kazkiek psuadzia -  pora dienu ir turiu degima krutineje.

"Gedikas" <gedikas@#NO_SPAM#zebra.lt> wrote in message
pablas rašė:

>       Buvo ir man pripaise gert omeprozoli. Na, sugeriau buteliuka -
> supratau, kad kol geri, tol gerai. Vaistinej gavau zoliu misini.
> Truputi pareguliavau mityba. Per du - tris menesius viskas susitvarke.

Na Nexium yra 1 vietoj lyginant su visai omeprozoliais.
Kas mane neramina, kad šeimos gydytoja nedarė nuoseklaus gydymo - 40 mg
turėjau gert minimum 1 mėn, o paskui silpnint. Dabar gi po dvi sav...
Ir mėtosi taip... Tai gal tą gal aną. Reikėjo man iškart eit pas
gastroenterologą, ale čia kaip visada - durną ir bažnyčioj muša.
Va kraujo tyrimų laukiu - padaryt turi visą krūvą, gal aiškiau kas nors bus.

O dėl mitybos - nei aš alkoholį vartoju gausiai, nei alų. Visada
pavalgęs ir lyg šūdų į burną nekemšu. Gal viršvorio kažkiek yra
(98kg/182cm)...