Tema: Re: GERL'as..
Autorius: NeSkeptikas
Data: 2009-02-12 09:14:19
Ne velnio, kad tai pagrindine priezastis. mano asmenine patirtis kovojant su
GERL siekia 8 metus. Taigi, galiu pasakyti, kad teisingas maitinimasis
padeda svori normalizuoti (cia tikriausiai pagrinde rezimas tai duoda:
valgai daznai bet po mazai, plius dar alaus ir vyno atsisakymas, nevalgyti 3
val iki miego). Bet, be vaistu "islipti" nepavyksta (beje, omeprazolis
(dabar jo vietoje nexium, pariet ir kt gali buti skiriami) plius reniberl
vakarais suveike labai efektyviai - nors kai kas cia ir stebisi del reniberl
paskyrimo). O vat nesilaikant maitinimosi bet geriant tik vaistus -
pasveikti mano patirtis rodo, kad galima.
Nes dazna priezastis ne maiste, o labiau susijusi su ilgalaikiu stresu ir
neteisingu poziuriu i gyvenima, bei anatomines savybes polinkiui i sia liga.
Aisku, teisingas maitinimasis padeda, bet nera lemiamas faktorius man. Kai
kam kitam galbut tik teisingas maitinimasisi gali padeti, kas zino...