Tema: Re: Estetinis plombavimas
Autorius: Fred
Data: 2009-02-10 02:35:21
    Niu o gal vertetu pameginti breketus susideti, dantis nebutu sugadinti,
ziurek ir susistumdytu ...
    Procedura, be abejo, dantu amziaus nepailgins. Is kitos puses, uz tokia
kaina tikrai rekomenduociau, mazumele pridejus, mastyti apie estetini
protezavima keramika.
    Kaip nuspresite, taip ir bus teisinga :)

--
Renaldas Kanarskas, DMD
General Dentist,