Tema: Re: Estetinis plombavimas
Autorius: Lotuliukas
Data: 2009-02-09 15:21:00
Na aš dvejoju dėl to, jog visgi priekiniai dantys bus tvarkomi, jei jau bus
brokas, nepaslėpsi kaip kokio galinio ir aišku tai, kad jie visiškai sveiki,
būtų pagedę, tai nebūtų taip ir gaila, na ir žinoma, bijau, kad ištrupės ir
išvis iškris tos pliombos po metų kitų, visgi gal tos technologijos jau
geresnės dabar ir ta rizika mažesnė, na kaip sakiau, reikės dar
pasikonsultuoti ir padaryti sprendimą, turbūt čia ir yra atsakingiausia
vieta, pasirinkti gerą gydytoją. Dėkui.