Tema: Re: Ka daryti su tokiais atsiliepimais?
Autorius: Hammer
Data: 2010-08-29 20:20:39
vaikai, nevalgykite neaiskiu tableciu !!!
Pazystu viena ciuva, kuris marke suvalge, kaip uzvilko, taip ciuvas jau 4
metai neatsigauna, gavo kazkokia invalidumo grupe ir krc visiskai nieko
zmogus nebesupranta kas kur, visa laika velka, supiso smegenis jam ten
ziauriai... va taip ir buna su tom tabletikem ir kitos neaiskios kilmes
nesamonem..

"lover" <lov@lov.lov> wrote in message

> tokio pobudzio dalykai praejo 2007 - 2008 metais kazkur
> savaime taigi buvo gana ilgai, ir sustipredavo jeigu suvalgydavau
> neaiskios kilmes tableciu....kuriu jau senai nevalgau gal nuo 2006 tu

>>> 1. galejau ten ir nepatekti, jei buciau zinojes.