Tema: Re: Vorai - ar kanda
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-30 12:40:33
    Yra labai ivairiu prietaru del voru, buvo net 2 versijos pamenu, viena jei uzmusi vora tai tipo uzmusi savo nesekmes, o kita atvirkscia kad uzmusi laime, dar rodos kazkaip nuo dydzio to voro priklauso...

    O dar teko girdeti, kad paprastai apsesti dvasiu zmones bijo voru... teke net paciam viena zmogu pazinoti paauglysteje, kur niekada nebijodavo voru, poto susidejo su metalistais, visokias nesamones ritualus pradejo jie daryti, tai jis poto bijoti voru pradejo...