Tema: Re: prostata?
Autorius: Ramaas
Data: 2010-09-02 20:28:31
Pamatys jauna mergina siknoj plaukeliu ir pradeda zvenkt ir ka tada daryt?
sekanti karta jau buna aatsales noras eit jai moteriskes jaunos dirba
Beto registraturoje kai paklausi kad urologas butu vyras tai butinai suriks taip
garsiai kad visas koridorius isgista.

R.

"Godfather" <enigma@dkd.lt> parašė naujienų news:i370vf$8r4$1@trimpas.omnitel.net...