Tema: Re: Faraonu cilindrai :)
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-07-27 12:30:53
    Tai cia visa ir esme kad siulo ekstrasensai ji, kaip sakant zmogus galintis itaiga, tai jis gali pasakyt kad uzburia vandeni ir jei dar siek tiek hipnozes tai veiks tas vanduo kaip vaistai :) na bent pagal ju teorijas (siek tiek pats tuo domejasis, o zmones sake kad gabumu tam turiu, nes pavykdavo delnus pridetjus arti skaudamos vietos kad skausmas tuo metu liaudavosi kol rankas laikydavau)...

    Taip galima bet ka parduoti, filma Secret paziurekit kas jei tokie dalykai idomus, ten apie elementaraus proto galia ir tai kaip musu mintys veikia musu pasauli parodo, o kas zino gal kam nors pades, ten zmones neisgydomas ligas su grynu tikejimu issigydydavo, pvz. tikedami kad jos niekada ir neturejo, ar kad ji gyja savaime, skaityt teke straipsni kad viens ekstrasensas hipnoze pasalindavo is atminties ivyki po kurio ivyko liga, pvz avarija ir atsitiko kazkas, ir pamirse zmones pati apsirgimo fakta ir laika kada tai ivyko jiem tiesiog isveikdavo, bet cia labai stiprios itaigos manau reiketu jei tai ir suveikdavo, o galima ir savitaiga, pvz pats jei nieko per daug rimto nera issigydau, kartais gal biolauku, kartais gal galvojimu kad mano organizmas atsparesnis nei kitu, o kartais ir kokiais vaistais ar zolelem, kadangi siek tiek megejiskai medicina domiuosi, pasiskaitau apie viska su kuo susiduriu...

    Bet aisku tiketi i visas tas itaigas cia kiekvieno reikalas :) niekad negydziau kitu :) ir pats daznai dvejoju ar kakas tokio aplamai buna ar ne, pagalvoji gal tai tavo fantazija ir tiek :)