Tema: Re: Klausimas dailiajai lyčiai apie avalynės priežiūrą
Autorius: agnesse
Data: 2010-07-23 08:38:02
"F00F" <localuser@localhost.org> wrote in message
news:i2a9jb$an3$1@trimpas.omnitel.net...
> Kaip žinia, moteriškės vasarą ant kanopų daugiausia nešioja visokias
> atviras basutes ir pan. (todėl ir kreipimasis į jas); na, vyrai irgi, bet
> rečiau. Ta proga, toks klausimas: dėl avalynės atvirumo į vidų patenka
> visokios pašalinės substancijos -- gatvės dulkės ir panašios. Ilgiau
> pavaikščiojus, avalynės vidus priskrenta. Kaip su tuo kovoti?
> Ar plauti tuos sandalus kiekvieną vakarą, ar yra kažkas gudresnio?
> O gal čia tik man toks sunkumas, o jums taip nebūna?

batu parduotuvese pardaveju paklausk ka geriau naudot. man viena karta
"zygio batuose" isiule Salamander prieziuros priemone, kuri skirta ivairiems
pavirsiams valyti, t.y. tinka ne tik odai ir ne tik virsutiniai batu daliai,
o ir vidpadziams isvalyti. bet kas vakara tirkai as su ja nesivarginu valyt
avalynes.
O is vis kalbantant apie vyriska avalyne, tai paprastai vyro sandalu vidu as
kelis kartus i sezona  muiluotu sepeciu gerai praplaunu ir tiek tos bedos.