Tema: Jums migrena
Autorius: netas
Data: 2010-07-20 22:41:59
tas dalykas vadinasi aura, ir tai yra klasikinis besiartinančios migrenos
požymis. T.y. didelė tikimybė kad po kokio pusvalandžio kals galingas
migrenos priepuolis.

Šitaip atrodo?:
http://www.google.lt/images?um=1&hl=en&tbs=isch%3A1&sa=1&q=migraine+aura&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Man tokie būna :(. Pamenu, kažkada porą pirmų kartų galvos dar neskaudėjo,
pamirgėjo, pasigasdinau ir praėjo. Bet dabar jau skauda visada, tai
užmirguliavus galima iškart vaistus pradėt gert...