Tema: Re: vabzdzio ikandimas
Autorius: trans
Data: 2010-07-13 23:09:36
nejuokinkit, nebuna tokiu stebuklu nuo erkiu ir taip staigiai :) Ikando muse
vilko puse. Uz poros dienu, gamtoj toj pacioj vietoj kaip spejam toks pat
sutverimas kesinosi, pajuto ikandimo skausma, juoda standartinio dydzio muse
tik kad "siaura". Kadangi pries pora dienu jau pasikaustem teorijoj, tai
staigiai buvo surastas trauklapis paseiletas ir prispaustas prie tos vietos,
tai liko tik raudonas taskas bet nespejo istint.

O anas istinimas buvo gydomas sekanciai: Yra labai efektyvus saldantis
lietuviskas odos tirpalas Menovazinas N. Kuo greiciau jis bus panaudotas tuo
geriau. mano dukrai kazkada sirse igele, tai tino akyse, bet staigiai salia
vaistinej nupirkom ir per 10min praktiskai neliko tinimo. Net ir veliau jis
efektyvys. Is esmes tinimas gydomas saldymu ir antihistamininiais vaistais.
Dar tepam psylo-balsam ir geriam antialergini Tavegyl, reikia 10tableciu po
1 per diena, bet jauciu uzteks ir poros nes vistiek viskas slugsta. Kuo
maziau chemijos i vidu tuo geriau :)