Tema: Re: OT: Oi linksmi laikai ateina :)
Autorius: Dex
Data: 2010-07-09 14:28:04
Na taip :) Yra teoriju, kad tai III reicho isradimai (perimti is
senoviniu saltiniu) arba V. Schaubergerio kuriniai (taip pat III
reichas). Na, arba zemes centre gyvenanciu lemurieciu pasirodymai :)

Visais siais atvejais - jie ne ateiviai, o vietiniai (zemieciai) :DDD

P.S. cia as turiu omeny, kad NSO - dazniausiai lekstes. Ne kazkokie
neaiskus sviesos kamuoliai.

Dex