Tema: AW: AW: ar imanoma nusalt gomuri?
Autorius: ALORA
Data: 2010-07-07 15:04:16
mano gerklė niekada jokiom drastiškom priemonėm nepasiduoda.
Bet kadangi pastebėjau, kad gydymo čia kaipo nėra, galima tik simptomus
palengvinti, tai daba jokių pricedūrų abrakadabrų sau nedarau (vyrams
reikia, bo gali gauti mirtiną slogą :)

Kai posidaro nebeįmanoma kentėti, kokių stipresnių šaldančių bonbonkių
pažindu. halls arba fishermans friend, netgi ne iš vaistinės, bo poveikis
vienodas, o kaina skiriasi.

Ir dar - šaltibarščiai ir aptirpę ledai pats tas, kai gerklę skauda.