Tema: AW: klausiame vaistinyko ;)
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-30 19:50:06
aš žinau, ką tai reiškia, bet man reikia tikslaus lietuviško pavadinimo.
Seniau buvo vaistų kontrolės tarnybos puslapyje galimybė pažiūrėti, kaip į
lietuvių kalbą išversti kodai, daba nėra. O man reikia tikslaus lietuviško
pavadinimo. Va čia raudau 11 ir 13 psl., visgi psicholeptikai
http://www.vlk.lt/vlk/pag/files/kv/2009m_kv_islaidos.pdf

TrOgEn" <nitrogenas@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag
Psycholeptics-  lietuviskai tiesiog galima butu pavadinti neuroleptikais. O
jau smulkiau priklausomai jau nuo ATC4- antipsichotikai, anksiolitikai,
migdomieji ir sedaciniai vaistai.