Tema: AW: kurcniabyliu kalba
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-28 10:40:53
tai nacio-internacionalinė kalba. Ženklų sistema visur panaši, bet žodžius
tai taria kiekvienas savo kalba (per teliką matyt neteko?). Be to,
kurčnebyliai moka rašyti, ir rašo jie nacionaline kalba. Tiesa, su gramatika
ten biškį keblumų būna.
Beje, yra ir kurčnebylių aklųjų kalba, kur ženklai perduodami rankų
paspaudimais. va čia tai menas. mano makowlė neišneša, kaip galima to
išmokyti, kai neveikia nė vienas standartinis informacijos gavimo kanalas