Tema: AW: AW: AW: AW: Ar yra testas...?
Autorius: ALORA
Data: 2010-06-28 10:36:59
čia aš turėjau momeniuj kokius "vaistus" nuo "diapresijos" ar pan. :) Tikrai
nieko tokio nevartoji?

aš čia išsidirbinėju iš tavęs per 3 postus, o tu net nesiparini. Nu kokia
pas tavy agresija... tai reiškia, kad ji pas tamista kokiu nors būdu
nuslopinta. jiegu uspakojoncų nevartoji, arba tu ją iki neaptikimo ribinės
vertės iškrauni (kas mažai tikėtina), arba bijai pasirodyti negražus
visuomenėje ir ją užgniauži, kas anksčiau ar vėliau pasireikš ligomis arba
kitokiais psichiniais sutrikimais (dažnai toleruotinais, žmoną keliskart be
reikalo apšauksi, ar vaiką, ar šunį, ar šiaip senu burbekliu pavirsi  :)

Žodžiu, ką aš čia vis bandau nesėkmingai paaiškinti - agresija yra normalu
ir ji turi būti, tai apsauginis mechanizmas. Agresijos šiais laikais
išgyvenimui reikia mažai, todėl didžioji dalis normalių žmonių iškrauna ją
visiems priimtinais būdais ir tai yra gerai. Neiškrauta agresija kada nors
kaip nors kur nors vis tiek išsikraus, va tada bus blogai. Ir svarbiausias
"testo" rezultatas - nosr aš taip ir nesupratau, kodėl tu nežinai, ar esi
agresyvus :)))) - kiekviename žmoge labai pasitengus galima pažadinti žvėrį