Tema: Re: Pajuode paakiai
Autorius: Feniksas
Data: 2010-06-22 17:21:58
daugiausia sansu, kad kepenu/tulzies veikla. kazkurio fermento negamina pakankamai. dar gali but, kazkuris vartojaams maisto produktas yra visiskai ne i tema tavo organizmui arba valgymo iprociai netinkami, pvz per dideliais kasniais per mazai kramtoma, geriama ir valgoma tuo pat metu, valgoma netinkamu paros metu, per daug sunkaus, kepto. rukyto maisto ir t.t. man buvo ~10+ metu taip, didziaja dali paauglystes, padejo mitybos iprociu pakeitimas. rasei, kad valgai vakarais - savaite po 7-8val nevalgyt ir negert, grieztai, gali atsitikt stebuklas...
pamegink kraujo ir slapimo tyrimus pasidaryt, gali but kad is pirmo karto bus viskas aisku, bet kuris seimos gydytojas pasakys.