Tema: Re: Uodai
Autorius: bzik
Data: 2010-05-24 13:52:03
klysti:
Uodai kiaušinėlius deda į vandenį arba ant dirvos, kuri ateityje gali būti užlieta vandeniu. Iš kiaušinių išsirita lervos, kurios gyvena vandens telkiniuose, pelkėse, balose, net labai mažose vandens sankaupose, pvz., lietaus prilytose statinėse, šiukšlinėse ar skardinėse.
      Lervų vystymasis Lietuvoje paprastai prasideda balandžio viduryje ir trunka dvi - keturias savaites. Uodų lervų gamtoje paprastai padaugėja po gausaus lietaus, kuomet visi išdžiūvę telkiniai vėl prisipildo vandens.

       Lervos virsta lėliukėmis, o iš šių po kelių dienų išskrenda suaugę uodai.

. Uodu lervos
"Lavonas" <neturiu@meilo.lt> wrote in message news:htdlg1$mvm$1@trimpas.omnitel.net...
> Bet ash kaip isivaizduoju, kad tos lervos ore ant augalu kazkaip buna
> prisilipinusios. Tei toms zuvims reiketu daug shokineti ish vandens, kad jas
> pasiekti. O jei shokines ir ju bus dachuja, reishkesi labai daug triukshmo
> kels. Netinka :DDDD
>
> "-o-o-" <x-o-o-x@gmail.com> wrote in message
> nu tai pagrindine veisykla ir bus ta bala. Nebent yra kazkokiu nekenkiamu
> (kenkiamu uodams) kazkokiu priemoniu i vandeni, bet as tokiu nezinau, o kiek
> ju reiktu, akivaizdu, kad brangus malonumas butu :) Gal zuvys kokios yra,
> kurios itin megsta uodu lervas, priveisei i to xleb?

> [...]
>>> 2.5 metu amzeus. I paaky, ishtino; I lupa - ishtino; Visa galvele,
>>> tam
>>> rajone. Todel vat ir rashau tcionais su mintis, kad gal kazkas esat